تور قشم

۱۳

بهمن
۱۳۹۳

بهترین زمان سفر به قشم

ارسال شده توسط: سبحان/ 3407 ۰

چه زمانی به قشم سفر کنیمچه زمانی به قشم سفر کنیم؟

بهترین زمان برای رفتن به جزیره قشم نیمه اول فصل بهار و فصل زمستان می باشد.اختلاف درجه حرارت فصلى این جزیره بسیار زیاد بوده و در فصل تابستان و در فاصله بین ۱۰ تیر ماه تا ۱۰ شهریور ماه گرمترین زمان و فصل زمستان و فاصله بین دى و بهمن ماه سردترین زمان برای سفر به جزیره قشم می باشد.

جزیره قشم بزرگ ترین جزیره خلیج فارس و یکی از بزرگ ترین جزیره غیرمستقل می باشد که ۱۴۹۰ کیلومترمربع وسعت دارد. حالا اگر قصد سفر به این جزیره را دارید طوری برنامه ریزی کنید که لااقل برای بازدید از مهم ترین دیدنی های جزیره وقت داشته باشید. در بیشتر هتل های قشم تورهای گردشگری جزیره وجود دارد ، در آن ها ثبت نام نموده و از از دیدن جاذبه های جزیره عجایب هفت گانه شگفت زده شوید.

 

چگونه سفر کنیم؟

هم از راه هوایی و هم از طریق زمینی می توان به جزیره قشم سفر نمود. قیمت بلیت رفت وبرگشت تهران-قشم (با هواپیما) حدود چهارصد و هشتاد هزارتومان و قطار ۶ تخته صد و بیست هزار تومان و ۴ تخته صد و هشتاد هزار تومان می باشد. اگر قصد سفر به قشم با خودروی شخصی دارید می توانید با خودرو خود را به بندر لنگه رسانده و سپس به بندر خمیر رفته و از بندر پل عبور نمایید. به صورت شبانه روزی در این بندر لندینگ کرافت برای انتقال خودرو به اسکله لافت در جزیره قشم وجود دارد که با طی کردن مسافت در حدود ۲ ساعت به جزیره میرسد. فاصله دریایی اسکله پل تا اسکله لافت حدود هزار و هشتصد متر است، اما اگر خودروی شخصی ندارید و می خواهید به قشم سفر کنید می توانید با اتوبوس یا قطار به بندرعباس رفته و از آنجا با لنچ در زمان حدودا ۴۰ دقیقه خود را به اسکله شهید رجایی قشم برسانید.

Administrator

ارسال دیدگاه

لطفا یک نظر بنویسید.
لطفا نام خود را وارد کنید
لطفا آدرس ایمیل خود را وارد کنید.
لطفا یک ایمیل درست وارد کنید