هتل مجلل درویشی مشهد

۱۱

اردیبهشت
۱۳۹۵

هتل مجلل درویشی مشهد

ارسال شده توسط: سبحان/ 2516 ۰
درجه هتل: ۵ ستاره 5 ستاره
هتل مجلل درویشی مشهد
هتل مجلل درویشی مشهد

در مهر ماه سال ۱۳۸۶ هتل مجلل درویشی مشهد که یکی از هتل های ۵ ستاره‌ است در نزدیکی حرم مطهر امام رضا (ع) با ۳۰۰۰۰ مترمربع زیربنا با داشتن سیستم BMS به عنوان اولین هتل هوشمند ایران با حضور مدیران هتلهای استان خراسان رضوی، جمعی از کارشناسان هتلداری و معاونت گردشگری سازمان میراث فرهنگی افتتاح گردید. هتل درویشی تنها هتل آتریوم مشهد (به این معنا که در داخل ساختمان فضای باز زیادی وجود دارد) و با بیست طبقه، مرتفع ترین مرکز اقامتی این شهر می باشد. از ویژگی‌های بارز این هتل داشتن سونای خشک در برخی از اتاق‌ها‌ و پنت هاوس می باشد.وجود بیش از ۸۰۰ متر مربع فضای سبز به صورت سرپوشیده با طراحی زیبا و در قالب روف گاردن از ویژگی های منحصر به فرد این مجموعه می باشد. هتل درویشی دارای ۲۳ طبقه شامل: ۱۶ طبقه اقامتی، سالن های همایش، لابی، کنفرانس، رستوران دیپلمات، ارغوان، آتریوم، فیروزه و روف گاردن، استخر، بازارچه، پارکینگ، کافی شاپ، مجموعه آبی، لمکده برکه آب و … می‌باشد. این هتل در جشنواره بنای برتر و در سه بخش سازه، عنوان بنای برگزیده معماری و شهرسازی را از آن خود نموده است. با اقامت در هتل مجلل درویشی لحظاتی فرح بخش را برای خود و خانواده محترمتان در تور مشهد رقم بزنید.

آژانس مرکز توریسم ایران افتخار دارد، همه روزه با شما میهمانان گرامی در تور مشهد هوایی و تور مشهد با قطار چهار تخته و شش تخته در هتل مجلل درویشی همراهی و خدمت گزاری نماید.جهت اطلاع از تورهای ارزان مشهد و تور لحظه آخر مشهد با مرکز توریسم ایران تماس حاصل نمایید و یا در خبر نامه سایت عضو شوید تا از آفرهای ویژه تور مشهد آگاه شوید.

 

رستوران و کافی شاپ های هتل درویشی مشهد

[list icon=”momizat-icon-food” icon_bg=”circle” ]رستوران ارغوان هتل درویشی: با آرامشی بی نظیر مخصوص سرو صبحانه,رستورران روف گاردن هتل درویشی: مکانی رویایی در آسمان شهر مشهد، مخصوص سرو غذا های فرنگی,رستورران فیروزه هتل درویشی:مخصوص سرو غذاهای ایتالیایی,کافی شاپ هتل درویشی: با سرو انواع دسر ها و نوشیدنی های سرد و گرم، واقع در اسپا هتل درویشی,رستورران آتریوم هتل درویشی: با سقف شیشه ای، مخصوص سروغذاهای ایرانی با چهار نخل بلند قامت,چایخانه سنتی برکه: در محوطه هتل در کنار برکه زیبای هتل درویشی واقع شده[/list]

 

اطلاعات هتل درویشی مشهد:

checkin  ساعت تحویل اتاق: ۱۴:۰۰
checkout  ساعت تخلیه اتاق: ۱۲:۰۰
rooms  تعداد اتاق ها: ۲۲۳ عدد
city  فاصله تا مرکز شهر: ۱۰ دقیقه
airplane  فاصله تا فرودگاه: ۱۵ دقیقه
hoteladdress  آدرس هتل: مشهد، خیابان امام رضا(ع) – بین خیابان امام رضا ۲۴ و ۲۶ – هتل مجلل درويشي مشهد
hotelphone  جهت رزور تور مشهد در هتل مجلل درویشی مشهد با شماره ۸۸۹۷۵۹۳۰-۰۲۱ تماس حاصل نمایید.

 

فواصل هتل مجلل درویشی مشهد از مراکز گردشگری و زیارتی:

walk فاصله تا حرم ورودی باب الرضا ۱ کیلومتر و ۳۹۸ متر ۱۷ دقیقه پیاده
walk فاصله تا حرم ورودی باب الجواد ۱ کیلومتر و ۵۷۷ متر ۱۹ دقیقه پیاده
drive فاصله تا حرم ورودی حرعاملی ۱ کیلومتر و ۸۴۸ متر ۶ دقیقه با خودرو
drive فاصله تا حرم ورودی شیخ طبرسی ۲ کیلومتر و ۹۴۳ متر ۹ دقیقه با خودرو
drive فاصله تا فرودگاه بین المللی ۸ کیلومتر و ۱۳۵ متر ۱۷ دقیقه با خودرو
drive فاصله تا ایستگاه راه آهن ۵ کیلومتر و ۳۹۳ متر ۱۲ دقیقه با خودرو
drive فاصله تا حرم ورودی خیابان نواب صفوی مشهد ۴ کیلومتر و ۴۱۲ متر ۱۲ دقیقه با خودرو

 

تصاویر هتل مجلل درویشی مشهد:
موقعیت هتل درویشی مشهد روی نقشه:

هتل مجلل درویشی مشهد

تور مشهد هوایی و زمینی در هتل مجلل درویشی مشهد شامل تور هوایی با پرواز چارتر و سیستم، تور با قطار ۶ تخته و ۴ تخته و اتوبوس از کلیه پایانه های مسافری می باشد. جهت مشاهده سایر هتل های مشهد از منوی سایت به قسمت هتل-هتل های مشهد مراجعه نمایید.

Administrator

ارسال دیدگاه

لطفا یک نظر بنویسید.
لطفا نام خود را وارد کنید
لطفا آدرس ایمیل خود را وارد کنید.
لطفا یک ایمیل درست وارد کنید