دسته: هتل های چابهار

هتل سپیده چابهار

ارسال شده توسط: سبحان/ 1358 ۰

درجه هتل: ۲ ستاره   2 ستارهh.sepide

هتل سپیده چابهار یکی از هتل های ۲ ستاره این شهر زیبا می باشد که در خیابان فردوسی واقع شده است و این هتل دارای ۱۵۰ اتاق ۱، ۲، ۳ و ۴ تخته و صندوق امانات می باشد.

آژانس مرکز توریسم ایران افتخار دارد، همه روزه با شما میهمانان گرامی در تور چابهار هوایی هتل سپیده چابهار همراهی و خدمت گزاری نماید.جهت اطلاع از تورهای ارزان چابهار و تور لحظه آخر با مرکز توریسم ایران تماس حاصل نمایید و یا در خبر نامه سایت عضو شوید تا از آفرهای ویژه تور چابهار آگاه شوید.

 

اطلاعات هتل سپیده:

checkin  ساعت تحویل اتاق: ۱۴:۰۰
checkout  ساعت تخلیه اتاق: ۱۲:۰۰
rooms  تعداد اتاق ها: ۱۵۰ عدد
city  فاصله تا مرکز شهر: ۵ دقیقه
airplane  فاصله تا فرودگاه: ۵۵ دقیقه
hoteladdress  آدرس هتل: چابهار ،خیابان فردوسی ،جنب هواپیمایی جمهوری اسلامی
hotelphone  شماره تلفن رزرو هتل سپیده ۸۸۹۷۵۹۳۰-۰۲۱ برای رزرو تلفنی تماس بگیرید.

 

موقعیت هتل سپیده چابهار روی نقشه:

موقعیت هتل سپیده چابهار روی نقشه

اگر مایل به رزرو تور چابهار هوایی و رزرو هتل سپیده هستید با ما تماس بگیرید و برای مشاهده سایر هتل های چابهار از منو به قسمت هتل ها-هتل های چابهار مراجعه نمایید.

h.lipar

هتل لیپار چابهار

ارسال شده توسط: سبحان/ 1402 ۰

درجه هتل: ۴ ستاره   4 ستارههتل لیپار چابهار

از هتل لیپار چابهار به عنوان بزرگ‌ترین هتل جنوب شرق کشور از بیرجند تا چابهار نام می‌برند. هتلی که برای اضافه شدن یک ستاره بر سر در خود و ۵ ستاره‌ای شدن قرار است بالغ بر ۱۰ میلیارد تومان هزینه کند.

تنها هتل ۴ ستاره جنوب شرقی کشور که در منطقه آزاد صنعتی تجاری چابهار با ۱۰۱ اتاق جهت میزبانی میهمانان جنوب شرق کشور در کنار دریایی نیلگون عمان قرار گرفته است، هتل لیپار می باشد. پاره ای از امکانات هتل: اینترنت، تلویزیون، دستگاه کارت خوان، کافی شاپ، فضای سبز، سونا و جکوزی عمومی، پاورسوئیچ، صندوق امانات، لابی، کافی نت، پوشش دهی تلفن همراه

آژانس مرکز توریسم ایران افتخار دارد، همه روزه با شما میهمانان گرامی در تور چابهار هوایی هتل لیپار چابهار همراهی و خدمت گزاری نماید.جهت اطلاع از تورهای ارزان چابهار و تور لحظه آخر با مرکز توریسم ایران تماس حاصل نمایید و یا در خبر نامه سایت عضو شوید تا از آفرهای ویژه تور چابهار آگاه شوید.

 

اطلاعات هتل لیپار:

checkin  ساعت تحویل اتاق: ۱۴:۰۰
checkout  ساعت تخلیه اتاق: ۱۲:۰۰
rooms  تعداد اتاق ها: ۲۲ عدد
airplane  فاصله تا فرودگاه: ۴۵ دقیقه با ماشین
hoteladdress  آدرس هتل: منطقه آزادتجاری صنعتی چابهار
hotelphone  شماره تلفن رزرو هتل لیپار چابهار ۸۸۹۷۵۹۳۰-۰۲۱ برای رزرو تلفنی تماس بگیرید.

 

موقعیت هتل لیپار چابهار روی نقشه:

موقعیت هتل لیپار چابهار روی نقشه

اگر مایل به رزرو تور چابهار هوایی و رزرو هتل لیپار هستید با ما تماس بگیرید و برای مشاهده سایر هتل های چابهار از منو به قسمت هتل ها-هتل های چابهار مراجعه نمایید.

h.laleh

هتل لاله چابهار

ارسال شده توسط: سبحان/ 1311 ۰

درجه هتل: ۴ ستاره   4 ستارههتل لاله چابهار

هتل لاله چابهار در زمینی به وسعت بیست و هفت هزار متر مربع در دو طبقه با زیر بنای حدود شش هزار متر مربع دارای ۳۸ اتاق با امکانات رفاهی کامل از قبیل: غرفه های تجاری، رستوران، استخر، سونا و … در كنار ساحل زيباي درياي عمان در سیزده آبان سال ۸۶ احداث گرديده است و در زمره ی بهترین هتل های ایران به شمار می آید. در صورت عدم استفاده از سرویس هزینه اقامت و رزرو هتل برای کودکان زیر پنج سال رایگان می باشد. از امکانات اتاق ها و سوئیت های هتل لاله چابهار می توان به تهويه مطبوع، امكان دسترسي به اينترنت، يخچال به همراه ميني بار، شبكه تلويزيوني ماهواره اي، سشوار در حمام، تلفن و … اشاره نمود.

آژانس مرکز توریسم ایران افتخار دارد، همه روزه با شما میهمانان گرامی در تور چابهار هوایی هتل لاله چابهار همراهی و خدمت گزاری نماید.جهت اطلاع از تورهای ارزان چابهار و تور لحظه آخر با مرکز توریسم ایران تماس حاصل نمایید و یا در خبر نامه سایت عضو شوید تا از آفرهای ویژه تور چابهار آگاه شوید.

 

اطلاعات هتل لاله:

checkin  ساعت تحویل اتاق: ۱۴:۰۰
checkout  ساعت تخلیه اتاق: ۱۲:۰۰
rooms  تعداد اتاق ها: ۳۸ عدد
city  فاصله تا مرکز شهر: ۵ دقیقه
airplane  فاصله تا فرودگاه: ۴۰ دقیقه
hoteladdress  آدرس هتل: چابهار – انتهاي بلوار امام خميني – روبروي پارک الغدير
hotelphone  شماره تلفن رزرو هتل لاله چابهار ۸۸۹۷۵۹۳۰ برای رزرو تلفنی تماس بگیرید.

 

فواصل هتل لاله از مراکز گردشگری و تجاری:

drive  فاصله تا فرودگاه کنارک ۵۱٫۸ کيلومتر (۵۸ دقيقه) با خودرو

 

 موقعیت هتل لاله چابهار روی نقشه:

موقعیت هتل لاله چابهار روی نقشه

اگر مایل به رزرو تور چابهار هوایی و رزرو هتل لاله هستید با ما تماس بگیرید و برای مشاهده سایر هتل های چابهار از منو به قسمت هتل ها-هتل های چابهار مراجعه نمایید.