mashhad.2

۱۲

بهمن
۱۴۰۰

مشهد نگین تابناک ایران زمین

ارسال شده توسط: سبحان/ 1139 ۰

مشهد، نگین تابناک ایران زمین

مشهد شهری است که همه ما ایرانی ها علاقه و ارادت خاصی به این شهر داریم، خیلی از ما ممکن است بسیاری از شهرهای ایران را ندیده باشیم اما به احتمال خیلی خیلی زیاد حتماً به مشهد مسافرت کرده‌ایم، البته نه یکباره حتی چندباره.

mashhad.3

سفر به مشهد

برای سفر به مشهد راههای مختلفی وجود دارد، با هواپیما برویم یا یک سفر ریلی را تجربه کنیم و یا حتی با اتوبوس یا ماشین شخصی به مسافرت برویم. در همه این حالتها باید به آژانسهای مسافرتی مراجعه کنیم، بلیط تهیه کنیم، شرایط و ضوابط رزرو هتل را بررسی کنیم و برای رزرو هتل اقدام کنیم و سپس به سفر زیارتی خود برویم. در شهر زیبای مشهد مکان ها و بازارهای دیدنی بسیاری وجود دارد، مجتمع تجاری زیست خاور و بازار بعثت، رفتن به شاندیز برای خوردن یک شیشلیک لذید، رفتن به طرقبه و لذت بردن از زیباییهای بی نظیر آن و … همه از مواردی است که در سفر به مشهد باید به آنها توجه داشته باشیم.

اما نکته مهم این است:

تهیه بلیط، رزرو هتل و ایجاد امکانات لازم برای گشت زنی در شهر، زمان زیادی از ما میگیرد و سختی هایی را به همراه دارد و حتی ممکن است به دلیل عدم آشنایی با محیط و شرایط مورد سو استفاده مالی هم قرار بگیریم. در اینجاست که اهمیت تور مشخص میشود.

تور مناسبی که بلیط تهیه کند، هتل مورد نظر ما را رزرو کند و شرایط گشت و گذار شهری را برای ما فراهم کند، مطمئنا بسیار لازم و مطلوب است.

تورهای بیست گشت همه آنچه شما از تور می خواهید

شرکت خدمات مسافرتی و جهانگردی بیست گشت آریا، به منظور توسعه صنعت گردشگری، در سال ۱۳۹۴ وب سایت رسمی بیست گشت به آدرس ۲۰gasht.com ، را راه اندازی نمود.

تور مشهد از خدمات بسایر خاص و برگزیده لبست گشت است. آژانس مسافرتی بیست گشت، همه روزه و در ساعتهای  مختلف از شهرهایی که به سمت مشهد هواپیما دارند، پروازهایی را برای مشهد دارد.در تور مشهد هوایی، امکان رزرو بلیط ایر لاین های مختلف مانند ماهان، زاگرس، آسمان، کاسپین، ایر بای، آتا، تابان و … در این آژانس مسافرتی وجود دارد. همچنین در صورتی که تمایل به سفر زمینی و ریلی به مشهد دارید در تور زمینی مشهد، قطارهای فدک، پردیس تندرو، غدیر و … آماده خدمت رسانی به شما می باشند.

آژانس بیست گشت، برای اقامت شما، پیش بینی همه مسائل را نموده است و از هتل آپارتمانهای معمولی تا هتل های لوکس و لاکچری پنج ستاره را برای شما پیش بینی نموده است و شما می توانید مطابق میل و بودجه خود نسبت به انتخاب محل اقامت خود انتخاب نمایید.

معمولا تعداد روزهای در نظر گرفته شده در یک تور سه روز است اما آژانس بیست گشت این امکان را برای شما ایجاد نموده است که اگر تمایل دارید تعداد روزهای بیشتری در مشهد اقامت داشته باشید با کارشناسان بیست گشت تماس بگیرید و شرایط خود را اعلام نمایید.

چنانچه قصد سفر به کیش یا استانبول را دارید نیز میتوانید تور مشهد لحظه آخری یا تور لوکس مشهد مورد نظر خود را از ۲۰ گشت بخواهید.

تور مشهد نوروز

 

تماس با بیست گشت

آدرس: خیابان ولیعصر،بالاتر از زرتشت،ساختمان پرستو،واحد ۱۰۱

تلفن: ۸۸۹۲۱۴۴۷ ۰۲۱

پشتیبانی: ۰۹۳۳۴۸۵۲۲۲۱ — ۰۹۱۲۳۱۸۳۸۰۹

ساعات کاری: ۹ صبح الی ۱۸

وبسایت: https://20gasht.com

ایمیل: ۲۰[email protected]

 

Administrator

ارسال دیدگاه

لطفا یک نظر بنویسید.
لطفا نام خود را وارد کنید
لطفا آدرس ایمیل خود را وارد کنید.
لطفا یک ایمیل درست وارد کنید