تور قشم نوروز 97

۱۲

بهمن
۱۴۰۰

سفر به جزایر زیبای جنوب ایران

ارسال شده توسط: سبحان/ 1263 ۰

تور قشم

در سفر به قشم نکته ای که اهمیت بسیاری دارد انتخاب یک تور مناسب است. توری که خیال شما را از جانب کارهای مهم که نیاز به صرف وقت و معطلی دارد، راحت کند.

کارهایی مثل رزرو بلیط رفت و برگشت، رزرو هتل، آماده سازی وسیله نقلیه برای گشت و گذار در قشم و رفتن به مکانهای دیدینی و مجتمع های تجاری و ….

تمام چیزی که شما به آن نیاز دارید یک چیز است: آژانس مسافرتی بیست گشت

آژانس بیست گشت به آدرس ۲۰gasht.com برای تمامی ایام هفته و در ساعات پروازی مختلف، از تمامی شهرهایی که امکان پرواز مستقیم به قشم دارند، خصوصاً شهرهای بزرگ مانند تهران و مشهد، برای جزیره کیش، تور قشم برگزار می کند.

چابهار

تور لحظه آخری قشم

تورهای لحظه آخری به تورهایی گفته می شوند که چند روز مانده به پرواز به دلیل نرسیدن به حد نصاب تعداد، زیر قیمت ارائه می شود.

تور لحظه آخری قشم و تور لوکس قشم پیشنهادی شگفت انگیز برای کسی است که قصد سفر به قشم را دارد.

بنابر این اگر به دنبال تخفیف در تور هستید و تمایل دارید از تورهای لحظه آخری اطلاع پیدا کنید، حتما به سراغ وب سایت بیست گشت بروید و از طریق تماس با شماره ۰۲۱۸۸۹۲۱۴۴۷ با کارشناسان خبره بیست گشت مشورت نمایید.

بهترین زمان برای سفر به قشم

کیش یکی از مقاصد مهم سفر است که هر کس با هر انگیزه و سلیقه‌ای می‌تواند در سفر به قشم به مطلوب خود برسد، اما انتخاب بهترین زمان سفر به قشم بستگی به این دارد که شما با چه هدفی می‌خواهید به این جزیره سفر کنید. به طور کلی دمای هوای مناسب و مطلوب و رطوبت کم را در این جزیره از اواسط دی ماه تا اواخر فروردین ماه تجربه می‌کنید. اما اگر به قصد خرید و برای شرکت در جشنواره‌های فرهنگی و هنری به قشم می‌روید، تابستان بهترین فرصت است. هم‌چنین فروردین ماه شلوغ‌ترین زمان سفر به قشم است.

اقامت در قشم

عمدتا گردشگران عازم به جزیره برای اقامت، گزینه‌ بهتر و مقرون به صرفه‌تر از رزرو هتل که اجاره سوئیت قشم است را انتخاب می‌نمایند. به دلیل تنوع در بافت و پراکندگی اقامتگاه‌های سایت شب که در سراسر مناطق جزیره گسترده شده‌اند، می‌توان برای اقامت در هر کجای این منطقه زیبا، در خصوص اجاره ویلا قشم اقدام نمود.

 

اقامت در قشم

آژانس مسافرتی بیست گشت تمام پیش بینی های لازم برای اقامت شما را به عمل آورده و برای آسودگی شما امکان رزرو هتل های مختلف از هتل های معمولی تا هتل های لوکس و لاکچری را در تور هوایی قشم یا تور قشم با هواپیما فراهم نموده است.

تمدید مدت سفر

اکثر تورهای مسافرتی سه روزه می باشند؛ اما بیست گشت این قابلیت را دارد تا مطابق خواست مشتری خود این مدت را تمدید نماید. برای این منظور کافی است با آژانس تماس گرفته و شرایط خود را بیان نمایید تا بتوانید تا هر مدتی که تمایل دارید از امکانات تور استفاده نمایید.

حتما می‌دانید که داشتن محل اقامت راحت و دلنشین، چقدر می‌تواند بر لذت سفر تاثیر گذار باشد. به عنوان یک توصیه بهتر است بعد از رزرو  بلیط هواپیما  هتل مورد نظرتان را رزرو نمایید تا به محض ورودتان به جزیره زیبای قشم بتوانید به راحتی مستقر شوید. همچنین با توجه به اینکه افراد عمدتا، ماه های خنک سال را برای سفر به کیش انتخاب می کنند، ممکن است خیلی زود هتل هایی که می توانند برای شما یک گزینه مناسب باشند، رزرو شوند. بنابراین بهتر است پیش از رزرو کامل هتل ها، برای انتخاب هتل مطلوب خود اقدام نمایید. جزیره کیش به واسطه محیط تفریحی و سیاحتی که به وجود آورده، دارای هتل های زیاد و با کیفیت‌های مختلف است. در ادامه از بهترین هتل ۵ ستاره کیش گرفته تا ارزان ترین هتل ها را به شما معرفی خواهیم کرد.

تور قشم

یکی از جزیره های هم جوار با جزیره کیش، جزیره زیبای قشم است. جزیره قشم مکان های دیدنی بسیاری دارد. جنگل های حرا، دره تندیس ها، تنگه چاهکوه، جزیره ناز با صدف های جادویی، جزیره هنگام با ساحل نقره ای و …. همه و همه از جاذبه های دیدنی جزیره در تور قشم ارزان هستند.

آب و هوای جزیره قشم

شکی نیست که آب و هوای جزیره قشم به‌دلیل موقعیت جغرافیایی و قرار گرفتن در جنوب ایران، گرم، خشک و مرطوب است. به همین دلیل بیشتر روزهای سال شاهد هوای گرم هستیم و حتی در برخی از روزهای این موقع از سال، درجه حرارت به بیش از ۵۰ درجه سانتی‌گ علاوه بر این جاذبه های طبیعی، مراکز تجاری و پاساژها و بازارها هم جاذبه گردشگری قشم محسوب می شوند، البته بیشتر برای خانم ها!

سوغاتی‌های جزیره قشم

اسم سوغاتی که می‌آید، شاید در همان لحظه اول یاد اصفهان، مشهد، تبریز یا یزد بیفتیم. اما هر جایی سوغاتی‌های مخصوص خودش را دارد و قطعا دست خالی بر نمی‌گردید. سوغاتی‌های قشم هم مثل خود جزیره بی‌نظیر و خاص هستند و اگر قصد خریدن سوغاتی دارید، گزینه‌های زیر مدنظرتان باشد:

ادویه‌های محلی

حصیربافی

نان بومی تُمُشی

کیک سنتی هلر

زیورآلات دست‌ساز

لباس‌های سنتی و رنگارنگ

پارچه‌های سوزن‌دوزی شده

 

 

مرکز خرید ستاره قشم، مرکز خرید سیتی سنتر، مرکز خرید فردوسی، مرکز خرید دولفین و ….. از جمله مراکز خرید در قشم هستند.

آژانس مسافرتی بیست گشت اقدام به ارائه تور قشم نموده است. تور قشم این امکان را برای شما ایجاد می نماید تا با خیالی آسوده به جزیره زیبای قشم سفر نمایید، زیبایی های طبیعی را ببینید و خریدی خوب و مطمئن داشته باشید و از اقامت خود لذت ببرید.

خدمات دیگر آژانس بیست گشت

علاوه بر تور کیش و تور قشم تورهای متنوع دیگری هم در وب سایت بیست گشت موجود می باشد.

تمامی این تورها با مناسب ترین قیمت و بالاترین کیفیت، آماده خدمت رسانی به شما می باشند. آژانس مسافرتی بیست گشت امکان پشتیبانی بیست و چهار ساعته را برای شما ایجاد نموده است تا در موارد اورژانسی و در هر ساعت از شبانه روز با این پشتیبانی تماس گرفته و مسئله و خواسته خود را مطرح نمایید.

این پشتیبانی، آسودگی خیال را به شما هدیه می دهد و شما را مطمئن می سازد که آژانس خوبی را انتخاب نموده اید.

تماس با بیست گشت

آدرس: خیابان ولیعصر،بالاتر از زرتشت،ساختمان پرستو،واحد ۱۰۱

تلفن: ۸۸۹۲۱۴۴۷ ۰۲۱

پشتیبانی: ۰۹۳۳۴۸۵۲۲۲۱ — ۰۹۱۲۳۱۸۳۸۰۹

ساعات کاری: ۹ صبح الی ۱۸

وبسایت: https://20gasht.com

ایمیل: ۲۰[email protected]

Administrator

ارسال دیدگاه

لطفا یک نظر بنویسید.
لطفا نام خود را وارد کنید
لطفا آدرس ایمیل خود را وارد کنید.
لطفا یک ایمیل درست وارد کنید