تور مشهد زمینی

۱۲

مرداد
۱۳۹۵

تور مشهد زمینی مرداد ۹۵

ارسال شده توسط: سبحان/ 1518 ۰

درباره مشهد:

شهر مشهدمشهد مرکز استان خراسان رضوی و کلانشهریست در شمال شرقی ایران که در زمان افشاریان، پایتخت ایران بود. شهر مشهد با ۳۲۸ کیلومتر مربع مساحت بعد از تهران دومین شهر پهناور ایران می باشد که با ۲٬۷۶۶٬۲۵۸ تن جمعیت، دومین شهر پرجمعیت ایران پس از تهران است که به واسطهٔ وجود حرم هشتمین امام مذهب شیعه، علی بن موسی الرضا، سالانه پذیرای بیش دو میلیون زائر از خارج از کشور و ۲۷ میلیون زائر از داخل است. علی بن موسی الرضا ملقب به رضا و ابوالحسن (۱۴۸–۲۰۳ ه‍. ق)، بعد از پدرش موسی کاظم و قبل از پسرش محمد تقی هشتمین امام شیعیان دوازده امامی می باشد که در شهر مدینه از نجمه خاتون متولد و در دیار توس از دنیا رفت. امام رضا در دوره ای زیست می کرد که خلفای عباسی با مشکلات عمده ای از جلمه شورشهای متعدد شیعیان مواجه بودند و مامون عباسی به دنبال راهی برای غلبه بر این شورشها تصمیم گرفت علی ابن موسی الرضا را در حکومت دخیل کند، و به همین منظور پست ولیعهدی را به عهده ی او سپرد که بعدها متوجه اشتباهش شده و برای جبران آن به نوشته ی بیشتر مورخان تصمیم گرفت به او سم خورانده، او را از سر راهش بردارد. مقبرهٔ وی در مشهد سالانه مورد بازدید میلیون‌ها مسلمان شیعه و سنی از ایران، بحرین، عراق، پاکستان و دیگر کشورها قرار می‌گیرد.

آژانس مرکز توریسم ایران افتخار دارد، همه روزه با شما میهمانان گرامی در تور مشهد هوایی و تور مشهد با قطار چهار تخته و شش تخته همراهی و خدمت گزاری نماید.جهت اطلاع از تورهای ارزان مشهد و تور لحظه آخر مشهد با مرکز توریسم ایران تماس حاصل نمایید و یا در خبر نامه سایت عضو شوید تا از آفرهای ویژه تور مشهد آگاه شوید.

شهر مشهد دارای یک فرودگاه بین‌المللی، یک ایستگاه راه‌آهن و سه پایانه مسافری می باشد. حمل و نقل داخلی مشهد، توسط سامانهٔ تاکسیرانی، قطار شهری و اتوبوسرانی انجام می‌شود. اقتصاد مشهد متکی به گردشگری مذهبی با تمرکز بر حرم امام رضا است. در کنار آن، وجود امکانات پزشکی قابل توجه و مراکز تجاری بزرگ، موجب رونق گردشگری سلامت و گردشگری تفریحی در این شهر گردیده است.

نام تور: تور مشهد زمینی اعتبار پکيج تا تاريخ: ۱۳۹۵/۰۲/۳۰ شماره پکيج: ۱۱۱
نام هتل درجه هتل وسيله سفر توضیحات مدت تور نرخ ۱تخته
(تومان)
نرخ ۲تخته
(تومان)
نرخ ۳تخت به بالا
(تومان)
نرخ ثابت
(تومان)
۳ستاره قطار۶تخته درجه۱ ۳ روز ۱۹۰/۰۰۰
۳ستاره قطار۶تخته درجه ۲ ۳ روز ۱۷۵/۰۰۰
۳ستاره قطار ۴تخته ۳ روز ۲۳۵/۰۰۰
۳ستاره قطار معمولی صندلی ۳ روز ۱۴۵/۰۰۰
۳ستاره قطار اتوبوسی ۳ روز ۱۳۰/۰۰۰
مرکز توریسم ایران آدرس: خ وليعصر،نرسيده به مطهري،جنب کوچه نوروزي تلفن: ۸۸۹۷۵۹۳۰ ۰۲۱
Administrator

ارسال دیدگاه

لطفا یک نظر بنویسید.
لطفا نام خود را وارد کنید
لطفا آدرس ایمیل خود را وارد کنید.
لطفا یک ایمیل درست وارد کنید